پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227039
واريز 51 ميليارد ريال به حساب فرهنگيان بازنشسته
تاریخ انتشار : 1395/08/24 11:27:27
نمایش : 1174
عليرضا ناصري افزود: در شهريور ماه امسال بيش از ١٠٠٠ نفر از فرهنگيان عضو موسسه بازنشسته شده و سهم الشرکه خود شامل سهم عضو، سهم دولت و سود ناشي از فعاليت هاي اقتصادي را دريافت کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عليرضا ناصري مديرعامل صندوق ذخيره فرهنگيان از واريز حدود ٥١ ميليارد ريال به حساب فرهنگياني که در شهريور ماه ١٣٩٥ به افتخار بازنشستگي نائل آمدند، خبر داد و اظهار داشت: در صورت تقاضاي استمرار عضويت فرهنگيان، مبلغ سهم الشرکه به عنوان تسهيلات بدون بهره با کارمزد ٢ درصد و باز پرداخت ٣٦ ماهه در نظر گرفته مي شود.

وي افزود: در شهريور ماه امسال بيش از ١٠٠٠ نفر از فرهنگيان عضو موسسه بازنشسته شده و سهم الشرکه خود شامل سهم عضو، سهم دولت و سود ناشي از فعاليت هاي اقتصادي را دريافت کردند.

به گفته ناصري، ميزان دريافتي اکثر فرهنگياني که از ابتداي تأسيس يعني از خرداد ماه ١٣٧٤ عضو موسسه بوده‌اند، بيش از ٢٢٠ ميليون ريال است، در حالي که واريزي اين افراد حداکثر ٢٨ ميليون ريال بوده است.

وي تصريح کرد: اين رقم تمام دريافتي فرهنگيان بازنشسته مذکور نيست چراکه سود سال مالي منتهي به ٣١ شهريور ١٣٩٥ نيز پس از تقسيم سود بين اعضا، به حساب اين عزيزان واريز و به حساب بازنشستگان عضو منظور مي شود. بنابراين لازم است فرهنگيان بازنشسته، حساب بانکي مرتبط با صندوق ذخيره فرهنگيان را براي واريز سود در مراحل بعد فعال نگه دارند.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html